niedziela, 27 lipca 2014

II Targi Książki Kulinarnej

II Targi Książki Kulinarnej http://targiksiazkikulinarnej.com/ z organizowany w bardzo dobrym stylu. Pani Marta Gessler zadbała o każdy najdrobniejszy szczegół. Całe zdarzenie miało miejsce na dziedzińcu Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Wystawcy kusili pięknymi książkami i pysznościami oczywiście. Ja osobiście zachwyciłam się wystawą współczesnej polskiej porcelany zaprojektowanej przez Marka Cecułę. Przepiękna, już byłam myślami na tarasie z herbatą w tak dostojnej filiżance. Ponadto spóźniłam się na wszystkie debaty i spotkania, więc pozostało mi tylko cieszyć się tym co zobaczyłam jak również zakupem kolejnych książek. Już niebawem będę testować przepisy i na pewno podzielę się wszystkim z Wami.
A to jadłam :

  • panna cotta 
  • pene z bakłażanem 
  • kuskus z ziołami 
  • tarta z morelami 
...i to nie w najbliższej przyszłości zagości na blogu. 






























                                          

2 komentarze: