poniedziałek, 4 sierpnia 2014

ZUPA KREM Z BROKUŁA

Ufff jak gorąco, nie wiem jak Wy ale ja zupełnie nie czuję głodu. Dlatego dzisiaj będzie danie ekspresowe, żeby się nie zagotować w kuchni. Będzie zupa brokułowa, tym razem miksowana na krem. Zupełnie inna, jak w moim pierwszym poście. 



Składniki:
  • duży brokuł
  • łyżeczka kurkumy
  • łyżeczka curry
  • sól pieprz
  • 3 ząbki czosnku
  • camembert (opcjonalnie)
  • kiełki brokuła (opcjonalnie)
  • pestki dyni (opcjonalnie)
Sposób przyrządzenia:
  1. Tak naprawdę ile kucharek tyle przepisów na kremy. Zazwyczaj podsmażam cebulę, zalewam wodą i dodaje włoszczyznę i ziemniaki, dziś jednak byłam leniwa i zagotowałam tylko wodę z kurkumą, curry i solą, wrzuciłam różyczki brokuła i gotowałam kilka minut pod przykryciem.
  2. Kiedy brokuł jest miękki blenduję, podlewam dwoma chochlami wody, w której się gotowały, dodaję czosnek i miksuję do uzyskania gładkiego kremu.
  3. Podaję z camembertem, posypane kiełkami i pestkami dyni oraz pieczywem z masełkiem czosnkowym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz