środa, 17 września 2014

SAŁATKA Z CZERWONYCH BURACZKÓW

                          witaminki, witaminki, witaminki, witaminki ......

Buraczki czerwone + Rukola +Serek pleśniowy 
                                  =
                         Pyszna sałatka 





Bardzo szybka propozycja na wyborną sałatkę z buraczkami czerwonymi. Inspirację zaczerpnęłam stąd: Kuchnia Bazyli   Wystarczy rano wstać i ugotować lub upiec buraczki. Do wyboru, ja ugotowałam. Potem to już tylko wystarczy wymieszać z pozostałymi składnikami. Bardzo fajna propozycja drugiego śniadania lub kolacji. Moje proporcje to dla czterech osób ale przyznam się szczerze, że wszystko zjadałam sama :-) 

Składniki :
  • 3 średniej wielkości ugotowane lub upieczone buraczki czerwone 
  • 2 garście rukoli 
  • 2 serki pleśniowe typu camembert
  • 3 łyżki pestek dyni lub orzecha włoskiego 
Sos: 
  • łyżeczka musztardy
  • łyżeczka miodu 
  • łyżka ostu balsamicznego 
  • szczypta soli 
  • 3 łyżki oliwy lub oleju dobrego gatunku ( może być orzechowy) 
Ser i buraki kroimy w kostkę, rukolę myjemy wszystko razem łączymy z sosem z w/w składników. 
"Niebo w gębie" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz