środa, 5 listopada 2014

GRZANKI Z SEREM

Nie wiem, jak Wy ale ja nie znoszę wyrzucać jedzenia a najbardziej chleba. Od razu taki wyrzut sumienia pojawia się w mojej głowie, że dzieci w Afrycie, że dzieci z biednych rodzin nie mają czasem ciepłego posiłku przez kilka dni. W związku z tym, po długim świątecznym wyjazdowym weekendzie, został mi chleb, który jest czerstwy i nie da się go ugryźć, a że wyrzut już mi siedzi na sercu, nie mogę  z nim do kosza. Dlatego usmażę go w jaku ale żeby nie było nudno, dołożyłam trochę żółtego sera i jest cudownie pyszne. 





Składniki: 
  • 6 kromek czerstwego chleba 
  • 2 duże jajka 
  • 10 dag sera żółtego startego na tarce o drobnych oczkach 
  • sól, pieprz
  • zioła prowansalskie 
  • olej do smażenia 
Sposób wykonania: 

Jajka roztrzepać, przyprawić solą, pieprzem, ziołami, dołożyć starty ser, wymieszać. Olej rozgrzać na patelni. Każdą kromkę chleba namoczyć z obu stron roztrzepanymi jajami. Smażyć na rumiano z jednej i z drugiej strony. Koniec!!!  Jeść na gorąco, najlepiej smakuje z ketchupem :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz