czwartek, 4 grudnia 2014

KOKTAJL Z JARMUŻU

Już nie długo święta,Sylwester... więc postanowiłam wziąć się za siebie :D ile razy już to mówiłam, ile Was jest, które też tak mówiły ? Postanowiłam przede wszystkim ograniczyć pieczywo i codzienną ranną drożdżówę, dlatego dzisiaj na śniadanie był koktajl z jarmużem i bananem. Sam smakuje po chińsku, chyli jako - tako w połączeniu z musli jest bardzo dobry. Sposób wykonania jest banalny. Wystarczy mieć blender. Kto ze mną bierze się za siebie :-) ?



Składniki:

  • 2 garści jarmużu 
  • 1 banan
  • sok z cytryny 
Sposób przyrządzenia: 

Wszystkie składniki zmiksować blenderem. Gotowe :-) 

6 komentarzy:

  1. ooo bardzo mi się podoba. Idealny po treningu, Gdzie kupię jarmuż? Ja ostatnio robiłam z pietruszki, jabłka, cytryny i wody. Też bomba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam w biedronce ale polowałam długo na niego. Powiedz mi Twój koktajl był z natki pietruszki czy z korzenia?

      Usuń
  2. w sam raz po bieganiu :-)

    OdpowiedzUsuń