poniedziałek, 22 czerwca 2015

NALEŚNIKI Z MARYNOWANYM W ROZMARYNIE KURCZAKIEM ,GORGONZOLĄ I BORÓWKAMI

Mistrzostwo świata!!! 
Nic mi już do szczęścia nie potrzeba, tylko dzisiejszy obiad. Nadzienie do naleśników zrobiłam z zamarynowanych w rozmarynie i cytrynie filetów z kurczaka oraz borówek z dodatkiem gorgonzoli.Całość podałam z  sosem tysiąca wysp.Połączenie dwóch różnych smaków jest niesamowite. Kochani, to jest przepyszne.Nie żałujcie czasu poświęconego w kuchni.Ja usprawniłam sobie robotę smażąc naleśniki na dwie patelnie :-) 

Składniki: 
  • ok. +- 10 naleśników przepis
  • 1  duży filet z kurczaka (ok. pół kg)
  • czubata łyżka  suszonego rozmarynu 
  • sok z połówki cytryny
  • sól
  • pół słoika borówek 
  • 200 g sera gorgonzola 
  • sos tysiąca wysp przepis
  • 1 łyżka oliwy
Sposób przyrządzenia: 

Pierś kurczaka dokładnie opłukać i osuszyć. Następnie pokroić w kostkę i przełożyć do szklanego naczynia. Dodać rozmaryn, ciut soli, oliwę i sok z cytryny. Zostawić na kilka godzin lub na cała noc. Po tym czasie przełożyć na patelnie i smażyć do miękkości. Na koniec dodać ser i borówki. Delikatnie wymieszać. Zdjąć z ognia i przekładać naleśniki. Placki zawijać wg uznania, ja zawinęłam tylko rogi. Podawać na gorąco. 






SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz