sobota, 17 marca 2018

OMLET OWSIANY

Dzień dobry z rana 😊 siedzę w autobusie,jadę w świat i podsuwam Wam pomysł na śniadanie. Bardzo szybki post, bo co chwilę tracę zasięg i jestem po porannym śniadaniu proszkowym, czyli aviomarin. Ten, kto ma chorobę lokomocyjną doskonale mnie rozumie. Więc do rzeczy, mamy sobotę dla większości pewnie wolny dzień, to można sobie pozwolić na pysznego, puszystego omleta. Tym razem w wersji fit . 

















SKŁADNIKI
  • 3 jajka
  • 1,5 łyżki płatków owsianych górskich
  • 1 łyżka mleka
  • sól, pieprz
  • 1 łyżka oleju do smażenia
Dodatki:
garść roszponki, mały pomidor malinowy, kilka oliwek czarnych, kilka plasterków ogórka, sos winegret lub na słodko z dżemem, owocami i cukrem pudrem.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Oddzielić białka od żółtek, jedno i drugie ubić w oddzielnych miseczkach przy czym UWAGA białka dodać do żółtek, nie odwrotnie bo straci na puszystosci. Delikatnie wymieszać, dodać płatki, mleko,przyprawy i wylać na rozgrzaną patelnie, przykryć. Smażyć do 2 minut potem sprytnie przekręcić na drugą stronę.Jeść z dodatkami 😊😊😊 jak zrobiłam w poście byki, to przepraszam z góry, telefonem ciężko się pisze. Ostatnio, jeden z czytelników zarzucił mi, że robię błędy ortograficze, hmmm nie wydaję mnie się ...ale w razie czego przepraszam. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz