środa, 1 maja 2019

AMBASADORKA CAPITOLA WATCHES



Najgorszym złem tego świata jest człowiek, który niszczy wszystko. Jego ignorancja na zachowania,które można zmienić i próżność gdy portfel odbije się od dna. Marnotrawstwo oraz puste słowa, że świata nie zmienię są teraz zjawiskiem powszechnym. Gdyby każdy człowiek chciał zmienić świat i zaczął od siebie, nie było by aż tak dużo zła, biedy i nędzy, której nie chcemy widzieć.Dlaczego to piszę? Dlatego, że jak się chce przyczynić do czegoś dobrego, to można to zrobić. Trzeba tylko chcieć i szukać. Ja np. od dziś zostałam ambasadorką zegarków, które są w całości wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Ani jedno zwierzę nie zostało zabite aby wykonać pasek, bo jest to skóra syntetyczna a żeby bardziej utwierdzić się w tym, że firma Capitola Watches dba o środowisko, to procent korzyści ze sprzedaży kolekcji skórzanej przeznaczony jest rzecz WWF, znanej organizacji, która pomaga chronić przyrodę i zwierzęta. Capitola inspirowana jest pięknem i minimalizmem wybrzeża Kalifornii ale najważniejsze jest jednak to, że zegarki są wykonane ze zgodą ochrony środowiska. Od dziś na hasło: pepperytaste 15 % rabatu. Ja już się nie mogę doczekać mojego:-)

https://capitolawatches.com/

…/0dbe7bbe0801298ba799ca927b240…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz