wtorek, 17 lutego 2015

Penne z warzywami



Makaron jak dla mnie jest królem kuchni. Można go przyrządzić na tysiąc sposobów, ile kucharzy tyle przepisów. Ja dzisiaj sobie wymyśliłam, że będzie przede wszystkim z masłem i czosnkiem ale żeby nie było nudno, to dodałam trio warzywne - marchew, brokuł i kalafior. Fantastycznie pachnie i tak samo smakuje. Obiad za 10 zł :-) 



Składniki: 

  • 200 g makaronu penne 
  • 200 g mrożonych w/w warzyw 
  • 1 duży ząbek czosnku 
  • 1 duża łyżka masła 
  • 2 łyżki śmietany 18 %
  • sól, pieprz cytrynowy, zioła prowansalskie 
  • odrobina rukoli do posypania 
Sposób przyrządzenia: 

Makaron i warzywa ugotować wg przepisu na opakowaniu. Czosnek przecisnąć przez praskę i podsmażyć 1 minutę na maśle. Dołączyć warzywa i ponownie 1 minutę smażyć. Na koniec zaprawić śmietanę. Podawać z gorącym makaronem. Uwierzcie mi przepyszne. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz