czwartek, 21 stycznia 2016

JAGLANKA Z SUSZONYMI POMIDORAMI I KURCZAKIEM




Czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze, dlatego na dzisiejszy obiad nie cudowałam za bardzo. Kasza jaglana na słono - zdecydowanie bardziej przemawia do mnie niż na słodko. Pierś z kurczaka ugotowałam na parze, pomidory odsączyłam z zalewy, pokroiłam w drobne paseczki, wymieszałam z kaszą, posypałam pestkami dyni i żurawiną. Dolałam odrobinę, ok. łyżkę zalewy z pomidorów. Sól, pieprz i widelec na koniec, oczywiście do schrupania. Przepyszna na zimno i na ciepło. 

Składniki: 
  • 100 g kaszy jaglanej 
  • słoik (ok. 250 g) suszonych pomidorów w zalewie 
  • 1 pierś z kurczaka 
  • garść pestek dyni 
  • garść żurawiny 
  • sól, pierz
Sposób przyrządzenia: 

Kaszę przed gotowaniem dokładnie wypłukać, żeby pozbyć się goryczy.Gotujemy 1:2.Pierś z kurczaka ugotować na parze, pokroić w kostkę. Pomidory odsączyć z zalewy, pokroić w małe paseczki. 
Jaglankę wymieszać z kurczakiem, pomidorami, dodać łyżkę oliwy z zalewy, posypać żurawiną i pestkami dyni. Doprawić solą i pieprzem czarnym. Zajadać :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz