sobota, 21 kwietnia 2018

PASTA Z KURCZAKA I CURRY



Pastę z kurczaka i curry pierwszy raz jadłam w Belgii, kupiłam ją w sklepie żydowskim i zachwyciła mnie swoim oryginalnym lekko orzechowym smakiem w mgnieniu oka. Razem z siostrą po tym odkryciu notorycznie robiłyśmy ją po niedzieli, czyli jak zostało trochę kury z rosołu. Oczywiście można użyć piersi z kurczaka, ja natomiast jak już wspomniałam wykorzystuję drób z uprzednio robionej zupy. Pastę można wykorzystać na wiele sposobów np. do nadzienia jajek, z bagietką na śniadanie czy na krakersach jako przekąska do piwa. Rewelacja ☺️☺️☺️☺️☺️☺️

Składniki: 

  • ugotowana 1 pierś z kurczaka  lub części mięsa kurczaka z zupy 
  • 3 ugotowane na twardo jajka 
  • 2-4 ogórki konserwowe 
  • łyżka majonezu 
  • łyżka jogurtu greckiego 
  • czubata łyżeczka carry 
  • sól, pieprz
  • szczypiorek 



Sposób przyrządzenia: 

Wszystkie składniki pokroić na małe kawałki dodać majonez, jogurt przyprawy. Wymieszać, odstawić na godzinę do lodówki aby smaki się przegryzły. Tuż przed podaniem posypać szczypiorkiem. 

4 komentarze:

  1. Jestem wielką fanką past, na pewno spróbuję i Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziesz zadowolona :-) można również zamienić ogórka na ananasa - mniammniam :-)))

      Usuń
  2. polecam na wieczorki przy piwku :-)

    OdpowiedzUsuń