niedziela, 16 lutego 2020

WEGETARIAŃSKIE CURRY





Przy takiej misce żałuję tylko jednego, że tak późno odkryłam najsmaczniejszą kuchnie świata. Dawno,nic tak nie rozpieściło mojego podniebienia. Na curry jest mnóstwo przepisów w internecie ale warto sobie coś po swojemu skombinować, doprawić, coś dodać, odjąć. Po prostu stworzyć arcydzieło kulinarne. Ja już swoje mam :-)

Składniki:
  • 1/2 opakowania ugotowanej cieciorki (plus 1/2 szklanki wody, w której się gotowała)
  • cebula
  • puszka pomidorów krojonych
  • ząbek czosnku
  • łyżka czerwonej pasy curry(opcjonalnie)
  • ząbek czosnku
  • puszka mleczka kokosowego ( 400 ml)
  • po łyżce: kuminu rzymskiego  mielonego, papryki ostrej, papryki słodkiej, curry w proszku
  • 3 łyżki oleju




Sposób przyrządzeni:

Cebulę poszatkować bardzo drobno, zeszklić na oleju. Dodać puszkę pomidorów (odradzam z lidla), dodać mleczko kokosowe, przyprawy, cieciorkę razem z wodą, gotować bez przykrywki aż sos zgęstnieje. Polecam serdecznie posypać posiekaną kolendrą, ja akurat dzisiaj nie miałam.


Porada: podawać z jaśminowym ryżem ugotowanym al dente 

1 komentarz:

  1. How to get titanium white octane - The Art of Aluminum
    Titanium White octane. For those who would t fal titanium pan like titanium spork to aftershokz titanium use this new product men\'s titanium wedding bands to have fun, we're not your babyliss pro titanium straightener typical aluminum alloy. The aluminum is $9.49 · ‎In stock

    OdpowiedzUsuń