niedziela, 31 stycznia 2021

SAŁATKA ZIEMNIACZNA



Cześć i czołem, kluski z rosołem :-) Dziś niedziela a ja jestem w pracy, więc nie będzie rosołu. Wczoraj zmajstrowałam sobie szybką, bardzo smaczną i dosyć treściwą sałatkę, a to za sprawą kartofli. Zima jest, mróz jest, wiec trzeba jeść dużo kalorii, żeby nie zamarznąć 😋😋😋. Słuchajcie, bez wstydu można takową potrawę wykorzystać dla gości. Podobno  jest ona pochodzenia niemieckiego i jest  ichniejszym dobrem narodowym, oczywiście kulinarnym. Majonez można zastąpić oliwą. Mnie tam nic więcej do szczęścia nie potrzeba 💕💕💕

Trzy składniki główne: 

  • ziemianki
  • ogórek kiszony
  • majonez 
dodatki: sól, świeżo mielony pieprz, garść szczypiorku, ząbek czosnku

  1. Ziemniaki ugotować w mundurkach, wystudzić, obrać ze skóry; 
  2. Ogórki pokroić w kostkę; 
  3. Szczypiorek posiekać;
  4. Wszystkie składniki główne wymieszać, doprawić majonezem i przyprawami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz