poniedziałek, 24 sierpnia 2015

PLACUSZKI DROBIOWE




Dostałam przepis od koleżanki, która dostała od swojej mamy na placuszki drobiowe.Niby nic specjalnego, dopóki nie dowiedziałam się, że są z majonezem :-))) Wiecie, że majonez to moja love, w ogóle mój blog powinien mieć na imię kocham majonez. Placuszki, można zajadać w kanapce z ziemniakami, kaszami czy ryżem. Przepyszne na ciepło i na zimno. Do środka można dodać tak naprawdę wszystko, na co macie ochotę. Tak więc wstałam sobie o 7 rano ( I'm crazy ) smażę te placki w towarzystwie Kędziora i Tymańskiego - Ranne Kakao  podjadając majonez ze słoika. Dobrego dnia kochani.

Składniki: 
  • 1 podwójna pierś z kurczaka
  • jajko
  • 3 łyżki mąki ziemniaczanej 
  • 3 łyżki majonezu
  • 25 dag żółtego sera 
  • pęczek natki pietruszki pietruszki 
  • sól, pieprz 
  • oliwa do smażenia 
Sposób przyrządzenia:





Pierś z kurczaka opłukać, wysuszyć i pokroić w kostkę. Ser zetrzeć na tarce, dodać do mięsa z pozostałymi składnikami.Wszystko dokładnie wymieszać, smażyć z obu stron na złoty kolor. Każdy placuszek składa się u mnie z 2 łyżek ciasta. 
SMACZNEGO :-))) 



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. zgadzam się :-) uwielbiam ich w bułce jako hamburger :-)))

      Usuń
  2. Są pyszne robię je od wielu lat > ostatnio zapomniałam > chyba czas przypomnieć i zaskoczyć rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń