środa, 2 września 2015

SOS SZPINAKOWO - SEROWY






Czy Wy też czasami macie dosyć zwykłego sosu pomidorowego do pulpetów? Ja tak, dlatego stworzyłam szpinakowo-serowy. Co prawda bardziej pasuję do ryby niż do mięsa ale dla mnie i tak bomba. Szpinak zawsze i wszędzie w każdej postaci.Aha, sos jest zdecydowanie smaczniejszy na drugi dzień. 

Składniki: 

  • torebka szpinaku mrożonego 
  • 150 sera gorgonzola ( 1 opakowanie) 
  • pół szklanki rosołu lub wody ( ja użyłam wody z pulpetów) 
  • duży ząbek czosnku 
  • sól, czarny pieprz świeżo mielony 
  • łyżka gęstej śmietany 
Sposób przyrządzenia: 

Szpinak przełożyć do garnka, przykryć i dusić ok 7-8 minut na małym ogniu. Dodać czosnek, zalać rosołem i znowu dusić 5 minut. Następnie dodać ser, śmietanę, poczekać aż się rozpuści i całość zmiksować blenderem. Doprawić solą i pieprzem do smaku. Podawać z rybą, makaronem lub jak ja pulpetami mięsnymi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz