sobota, 30 grudnia 2017

MENU SYLWESTROWO-NOWOROCZNE

Już jutro szalona noc, która jest tylko raz w roku. Fantastyczna zabawa planowana, od co najmniej połowy listopada. Jedni będą się bawić w wytwornych restauracjach, inni w pubach, kawiarniach czy innych bardziej lub mniej eleganckich miejscach. Mam nadzieję, że wszyscy moi czytelnicy będą się bawić do białego rana a Nowy Rok spędzą z wyśmienitym towarzystwie, samotni odnajdą swoje drugie połówki a nieszczęśliwi będą zadowoleni z tego, co im przyniesie 2018 :-) Dla osób, które urządzają imprezy sylwetrowo - noworoczne przygotowałam menu, może coś wybierzecie z mojego bloga.  Mnie samej było trudno zdecydować  z całości, bo wszystkie jest takie pyszne a ja kocham jeść :-)  

                                             
SAŁATKA SZPINAKOWA






Szpinak, co by żelaza nam nie zabrakło w tę sylwestrową noc, a ziarenka słonecznika to nie zły afrodyzjak ☺☺☺











KASZA BULGUR







Sałatka z kaszą bulgur, wyśmienita na rozpoczęcie wieczoru ☺☺☺









PLACKI ZIEMNIACZANE







Placuszki polecam usmażyć wcześniej, dopiero tuż przed podaniem podgrzać i udekorować serkiem, łososiem, cytryną i koperkiem. Wyborna przystawka na ciepło ☺☺☺









SAŁATKA ŚLEDZIOWA






Nie ma imprezy bez śledzia ☺☺☺










CARPACCIO Z BURAKA





Piękna przystawka w sam raz na Nowy Rok ☺☺☺











KULKI Z KASZY






Dla miłośników kaszy i śmierdziucha ☺☺☺













CIASTO FRANCUSKIE NA CIEPŁO







Na do widzenia zamiast krokietów ☺☺☺












DO SIEGO ROKU :-))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz