sobota, 26 lipca 2014

CHŁODNIK Z ZIELONEGO OGÓRKA

 Po burzy zawsze wychodzi słońce :-) I oto jest, budzi mnie od samego rana. 
Jutro napiszę kilka słów  z II Targów Książki Kulinarnej mam dużooo zdjęć.Tymczasem zapraszam na chłodnik, o którym marzyłam od dawna, który bez wątpienia kojarzy mi się z dzieciństwem z czasami beztroskiej radości .
Zapraszam.





składniki:
  • 500 ml kefiru
  • 500 ml jogurtu naturalnego
  • 3 ogórki szklarniowe
  • pęczek koperku
  • pęczek szczypiorku
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 łyżka Waszej ulubionej oliwy
  • sól, pieprz
sposób przygotowania:



Obrane ogórki zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Czosnek przecisnąć przez praskę, koper i szczypiorek posiekać. W misce wymieszać wyżej wymienione składniki razem z kefirem i jogurtem. Dokładnie wymieszaj doprawiając do smaku. Podawać mocno schłodzony. Ja uwielbiam z młodymi ziemniaczkami ale sposób podania według Twoje fantazji. Zamiast oliwy można dodać łyżkę oleju lnianego a tuż przed podaniem posypać prażonymi orzechami włoskimi. 
MIŁEGO DNIA!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz