niedziela, 19 kwietnia 2015

SOS TYSIĄCA WYSP

Sos tysiąca wysp nie jest jakąś nowością, można go już spotkać w każdej knajpie. Ja oczywiście trafiłam na niego w Manekinie. Zachwyciłam się i musiałam zrobić. Ciut zmodyfikowałam więc może powinien nazywać się tysiąca jednej wyspy:-) jak myślicie? 

Składniki: 

  • 1/3 szklanki jogurtu naturalnego typu grecki
  • 3 czubate łyżki ketchupu 
  • 4 czubate  łyżki majonezu 
  • 5 ćwiartek ogórka konserwowego
  • garść szczypiorku 
  • sól, pieprz, 
  • szczypta słodkiej czerwonej papryki 
Sposób przyrządzenia:

Ogórki pokroić w bardzo malutką kosteczkę, która będzie kluczem do sukcesu. Majonez, ketchup, szczypiorek, jogurt wymieszać  z ogórkami. Przyprawić solą, pieprzem, papryką. Dokładnie wymieszać. Sos można podawać do różnego rodzaju wędlin, zapiekanek, hod-dogów  lub naleśników. Fantastyczny jest. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz