czwartek, 2 kwietnia 2015

SAŁATKA JARZYNOWA Z OLIWKAMI





Czym byłyby święta bez królowej sałatek? Nie ważne czy Wielkanocne czy inne warzywna musi być. Ja ją odrobinę zmodyfikowałam a mianowicie nie dodałam zielonego groszku i cebuli bo nie lubię. W zamian za to są zielone oliwki i por. Jest rewelacyjna, ubóstwiam i kocham. Spróbujcie moją wersję,czasami zamiast majonezu dodaję również zmiksowane awokado z jogurtem i musztardą.  W ten sposób można zaopatrzyć organizm w dawkę nienasyconych kwasów tłuszczowych,potas, który reguluje ciśnienie krwi oraz drogie Panie, Panowie, droga młodzieży polifenoli i flawonoidów walczących z wolnymi rodnikami.
Dziś natomiast zrobiłam tłuściutką z majonezem :-) 

Składniki:

  • 3 marchewki 
  • pół selera
  • pół pora 
  • 2 pietruszki 
  • 4 ziemniaki 
  • garść zielonych oliwek 
  • puszka kukurydzy 
  • 4 ugotowane na twardo jajka 
  • 2 pełne łyżki majonezu
  • świeżo mielony pieprz
  • sól
Sposób przyrządzenia: 

Warzywa dokładnie oczyścić ale nie obierać. Ugotować ziemniaki, marchew, pietruszkę, seler.
Po przestygnięciu pokroić w kostkę,


wielkość według uznania. Pokroić również jajka, oliwki i ogórki. Wymieszać dodać majonez, sól, pieprz. Podawać z różnego rodzaju wędlinami. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz