poniedziałek, 9 marca 2015

SAŁATKA Z ZIELONEJ SOCZEWICY

Wczoraj usłyszałam fantastyczne zdanie - " ...nie da się wtranżolić życia, trzeba je smakować, każdy dzień celebrować..." Kurcze, jest to takie prawdziwe, a my co? Biegniemy ile sił przed siebie, byle do piątku. Bez sensu.Myślę, że czas na zmiany, czas na delektowanie się każdym dniem, czas na moją przepyszną sałatkę, bez wtranżolenia ale ze smakowaniem każdego kęsa, zróbmy to samo z życiem...








Składniki:

  • 2 szklanki ugotowanej na sypko zielonej soczewicy 
  • 1 zielony ogórek 
  • 1 pomidor obrany ze skórki 
  • 1 papryka 
  • łyżka majonezu 
  • 1/3 kubeczka jogurty naturalnego 
  • sól, świeżo mielony pieprz czarny 
  • odrobina czosnku 
Sposób przyrządzenia: 

Warzywa umyć, pokroić w malutką kosteczkę. Jogurt wymieszać z majonezem, czosnkiem, przyprawami. Soczewicę połączyć z warzywami, polać sosem przed podaniem. Tak proste a takie pyszne. 




4 komentarze:

  1. Madzia, ja jestem zachwycona od niedawna soczewica zagościła w mojej kuchni...
    zakochana do szaleństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie coś do ja bym do pracy na lunch wzięła, pyszne i sycące.

    OdpowiedzUsuń