sobota, 9 sierpnia 2014

PASTA Z BOBU I MIĘTY

Kto lubi bób ? Łapka do góry! Przyznam się Wam szczerze, że ja jeszcze nigdy nie jadłam więc postanowiłam wypróbować. Na sucho taki se, także trzeba coś wymyślić...
Będzie pasta do chleba.







Składniki:
  • 400 g bobu
  • 3 łyżki oliwy 
  • 1-2 ząbki czosnku 
  • garść posiekanej mięty 
  • sól, pieprz
Sposób przyrządzenia: 

Bób gotować w osolonej wodzie ok. 6 minut. Po tym czasie odcedzić i przelać  zimną wodą. Obrać z twardych skórek i drobno posiekać lub  zblendować. Do bobu dodać miętę i przeciśnięty czosnek. Wlać oliwę, przyprawić do smaku. Wymieszać. Na śniadanie, na lunch , na kolację będzie w sam raz. Rozkosz dla miłośniczek kanapek - czyli dla mnie :-) 

2 komentarze:

  1. Nie byłam przekonana, miałam opory..., ale spróbowałam. Jest przepyszna! Och, jak ja bym nadziała tym pierogi!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do pierogów zamieniłabym miętę z boczkiem :-) pewnie też byłoby pysznie

      Usuń