wtorek, 23 czerwca 2015

PULPETY WIEPRZOWE Z BAZYLIĄ

Dawno mnie tu nie było. Przepraszam ale nie miałam weny na wymyślanie, ciągle i namiętnie wcinałam CHŁODNIK z młodymi ziemniaczkami i koperkiem. Nie mogłam się powstrzymać :-) Na szczęście dziś przyszła pora i zrobiłam pulpety z bazylią. W sumie, to do takiego mięska można dodać wszystko, więc wymyśliłam po włosku. Bardzo dobrze smakuje na gorąco z SOS POMIDOROWY   lub na zimno z SOS TYSIĄCA WYSP . Pulpety gotowałam w samej wodzie bez wcześniejszego podsmażania, co daję nam miejsce na kalorie z deseru :-) 














Składniki:

  • 1/2 kg mięsa wieprzowego 
  • 1 jajko 
  • 1  bułka kajzerki 
  • sól, pieprz ziołowy 
  • garść posiekanej bazylii plus kilka listków na przybranie 
Sposób przyrządzenia: 

Bułkę namoczyć w ciepłej wodzie, odcisnąć i dodać do mięsa razem z jajkiem, bazylią i przyprawami. Dokładnie wymieszać. Formować kulki mokrymi dłońmi i wrzucać na gotującą wodę. Podawać wg uznania dekorując listkami bazylii. Smacznego !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz